Pages

Monday 3 June 2013

Tanpa Tajuk

assalamualaikum..

da lama asenye tak datang sini..tetibe je malam ni ade mood nak taip entry baru..bukan mood sangat pon sebenarnya..cuma ase nak jenguk sikit blog aku yang da bersawang tebal ni.

now! aku tengah buat thesis..the Title is "Pencirian Kualiti Diet dan Penilaian Status Pemakanan dalam Kalangan Dewasa Penduduk PPR di Kuala Lumpur"..panjang jugak..lelah nak baca dalam satu nafas..

thesis aku buat dalam group..mana taknye...satu sem je buat thesis..tak sempat kepebenda..nak nak kalau group aku ni lagi la..da la sample saiz 212 orang..sebab buat case control punya study..lagi haru nak collect data sampai 212 org..dengan compliance org kl ni bukan sama macam orang kat kampung..urm..taknak komen lebih.. :(

final result presentation thesis 27hb 6..dengan skrang baru kitorang achive 100 orang..tu pon tak balance case dengan control..padahal aku ase berlambak je yangsakit diabetes, hypertension n dyslipid kat kl ni..tapi tu la..compliance rendah dorang dorang ni..cuba bagi kerjasama sikit..tolong tolong la student yang baru nak up ni..mentang mentang la kitorang bukan doktor.. ececeh! touching lebih plak aku,,

sabtu lepas..baru je selesai khidmat komuniti group aku..alhamdulillah..berjalan lancar walaupon tak sepert diexpect..tak ramai pon yang turun..is ok la..janji bagi di sudut mata and pikiran aku..program kitorang berjaya.. skrang tengah fokus kat collect data semula je..abis je collect data..fokus buat report komuniti..analyse data..then kafeteria..oh! hampir terlupa da kafeteria..paahal aku yang ketua..kuikuikui..

by the way..lupe nak infom..sem ni aku takde final exam..jadi ase bahagia tu ade la walaupon orang da cuti sem nanti kitorang baru terkial kial nak tulis report thesis..poly ada exam..sem ni 6 paper..baru je tadi lepas 1 paper..awal seminggu dari ukm..style upsi ni diorang takde study week..memang kesian la..takpe..aku yakin..poly boleh punya la..result die tiap2 sem tinggi pada aku..sampai mak aku dah pandai nak compare kan aku ngan die..hello mak..kos kitorang lain la...~

k lah..da penat aku merepek tanpa tajuk yang nak di fokus.. wishing poly good luck in his exam..do the best awak..

0 comments:

Post a Comment