Pages

Thursday 27 December 2012

Yatt and Incik Poly

assalamualaikum..

tadi aku gie dating jap ngan incik poly...and tetibe kat pekeliling ada yatt sekali..wahaha..bagai pucuk dicita ulam mendatang..eh# betul ke peribahasa tu..??bedal jela..alang-alang aku da lama tak jumpa yatt..kitorang kua bertiga la tadi..sian yatt..incik alan takde..so, demi tak nampak sangat yatt terasing..aku terpaksa la bertindak bijak dengan mengagihkan masa aku borak ngan dorang berdua..nasib bek 3 3 da sesama kenal..kalau tak jenuh jugak...

kitorang gie Times Square jek..mana lagi la port kitorang selain kat situ..mudah dan cepat..transport pon depan mata je..arini..yatt belanja kitorang makan..!! :) almaklumlah..yatt kan da keje..kitorang as student ni..menumpang ajela..nak nak tengah ujung2 sem ni..memang kering abis la poket..huhu.. :(

pas makan...g cari hadiah kat min,,lambat gler aku prepare hadiah untuk die..birthday die punya la lama lepas..baru tercarik carik hadiah..beli pashmina je..tak dan nak snap gambar pashmina tu tadi..takpela.. :(

pas siap cari pashmina..incik poly sibuk nak tengok The Hobbit..aku geram btol la ngan die ni..masa suntuk pon sempat lagi nak tengok wayang..nasib bek tak jadik..tupon sebab takde yang ''now seating''.. alhamdulillah.. :)

borak-borak ngan dorang..sonok tak terkata..and skang..aku ase rindu kat yatt, incik poly n specially incik alan..okey..kitorang tengah plan nak kua berempat..tapi sem depan la kot..hahaha!!

babai!!tetibe zue bawak makanan..satay wei..huahua..da terbantut nak terus nak tulis entry..babai!!

:) muah!!seronok tak terkata..tidur senyum malam ni..


0 comments:

Post a Comment