Pages

Tuesday 23 October 2012

InteraksI Pemakanan & Dietetik




hahaha...Assalamualaikum...

seperti biasa..ayat yang common akan kua kat awal2 paragraph entry aku ialah.."da lama x update blog..".."sian blog ni..da bersawang da.."..haha!!memang xde ayat len kua dari mulut aku klu taip entry baru..mane tak nye..da kenyataan yang aku ni jenis yang malas sangat nak menulis mahupun menaip..tapi mengada-ngada nak ada blog..so ni la padahnye..blog da bersawang..tapi masih lagi tak dapat menandingi sawang kat screen laptop aku ni haa..

haish..ape mrepek ntah..aku pon tak tahu.. =_="

ekceli..aku nak cter ckit pasal hari interaksi kos aku baru2 ni..bape hari bulan ntah..aku pon da lpe..so, tahun ni..aku as super senior menyeportingkan diri aku untuk join hari interaksi program pemakanan n dietetik 2012/2013..programnye buat kat kolej aku je..so, ada la terasa keinginan sikit nak pegi..klu buat kat luar..pkir berkali-kali jgak la..

start programnye pkul 8 pagi..kitorang as super senior ni..trun pkul 845..senior la katakan..berani la dorang marah,,tak bagi past year kang baru tau.. =')..opps!!lupe plak nak gtau bahawasanye..program ni diadakan untuk student freshie..yang organizenye 2nd year student..kitorang as SUPER SENIOR ni just jemputan je..ala ala VIP jugak la..;)

pagi tu kitorang datang, kitorang bekpest dlu..bee hoon..macam bese..aku tak abis..bagi dekat min..haha!!itu pun aku nak cter kan..ntah pape ntah..lepas bekpest..strecthing ringan ringan then kitorang men game explorace..aku dapat kumpulan JAGUNG..wahaha~ dapat no. 4 explorace..kalah tipis je dengan group Azie..oh, lupe nak bgtau jugak..b4 tu kitorang ada la create cheers untuk group masing masing ni..untuk group JAGUNG kesayangan..cheers die camni..

jagung manis, jagung kukus, jagung bakar..
we love we love jagung..!jagung..! (2x)

macam ape ntah..budak-budak freshie yang reka..aku layankan aje.. =)..

lepas join game explorace..kitorang as SUPER SENIOR ni da takde mood da nak join dorang..kitorang wat aktiviti sendiri2 jek..best jugak la..sbb ad 2 orang nyah yang join kitorang kan..so, nasib bek tak pecah perut aku gelak sebab dorang,, =D..yang paling best bab bab snap gambar..yela..masing-masing ada kamera panjang panjang..

kami la senior diet yang SPORTING..=D

ni plak.."kami la senir diet yang SPORTING - Timah + Am Nutri.."


 

aku..rushd..timah..zue..min..

suke sangat gambar-gambar ni..happening..!!

ada lagi tau..huhu!!

haha!!terkejut aku..!! bwekk~



paling paling paling suke gambar yang ni..hihi..ase macam nampak comel jek..hehe!!



da abis da..malas nak upload..wekk~ @_@"

credit to fatimah zakaria..ni sume pic dari kamera die..hehe!!ten q so much..!!
ni link blog die..tolong promote ckit.. timah punye blog ...

babai!!






0 comments:

Post a Comment