Pages

Monday 10 September 2012

10 sepT 2012

assalamualaikum..

arini ari senin bersamaan dengan 10 sept 2012..aku da masuk 3rd year da as dietetics student ukm kl..wahaha..kirenye da makin senior la kan..orang panggil super senior la..ecece..badan da la kecik aje..adik-adik 1st year kompen ingat aku pon sama batch ngan dorang jgak agaknye..ceit!!

tadi da gi fak..tapi takde kelas pon arini...buang karen aku je pegi..siap pakai baju kurung lagi ari ni..yela kan..ari ni kan 1st day semester baru..kene la sopan-sopan sikit..sok baru start kelas..kol sploh tuuu..maksudnya ape ye disitu..??hoho!!maksudnya, bleh la aku bangun lewat ckit..!!

astarfirughAllah..(btol ke eja die cam tu??)..pape je la..Aznida aznida..sem baru ni ada azam baru..taknak da jadi macam sem sem lepas..da la makin tough subjek nye..gerun gerun~ ~

so, ari pon da makin gelap..cuaca memang menggalakkan aku untuk beradu..esok da start kelas..da tak bleh tidur cam ari ni..

P/s: untuk diri sendiri : sila buat jadual, to-do list, list barang yang perlu dibeli!

::sekian::

0 comments:

Post a Comment